نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3935
-
الف
+

«الهام غفوری» به شایعات حذف نقش «ارسطو» در «پایتخت6» پایان داد

تهیه‌کننده «پایتخت۶» گفت : فلمبرداری این سریال از نیمه دوم سال روان و از «شیرگاه» شروع می‌شود.

به گزارش آی فیلم 2  ، «الهام غفوری» تهیه کننده سریال «پایتخت6» در یک مصاحبه با بیان این که فلمنامه به مرحله نهایی نگارش و دیالوگ‌نویسی رسیده ، درخصوص داستان این فصل از سریال «پایتخت» صحبت کرد.

«الهام غفوری» درباره زمان آغاز فلمبرداری «پایتخت6» گفت : فعلا به طور قطعی نمی توانیم زمان تصویربرداری سریال را اعلام کنیم اما احتمال می رود که نیمه دوم سال روان این اتفاق بیفتد.

بانو «غفوری» با تکذیب شایعه عدم حضور «احمد مهرانفر» در «پایتخت6» تصریح کرد : خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. «احمد مهرانفر» هم یکی از کرکتر های اصلی «پایتخت» است چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا «مهران احمدی» هم نقشی در «پایتخت6» خواهد داشت، به تسنیم گفت : بستگی دارد «محسن تنابنده» به چه طرحی برای ساخت «پایتخت6» برسد.

تهیه‌کننده سریال «پایتخت» در خصوص داستان و لوکیشن ساخت این پروژه ، افزود: داستان «پایتخت6» در شمال ایران ، شیرگاه رقم میخورد. روند داستان هم ربطی به «پایتخت5» نخواهد داشت و از آن فضا فاصله می‌گیرد.

گفتنی است که «پایتخت 5» هم اکنون از شبکه آی فیلم 2 هر شب ساعت 20 به وقت کابل و تهران و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه به نشر می رسد.

بیشتر بخوانید : 

فریکونسی کانال تلویزیونی آی فیلم2

در «پایتخت 6 » چه اتفاقاتی می افتد؟

م ح

نظر شما
ارسال نظر